S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Jak reklamovat
Jak reklamovat

Je nám velmi líto, pokud se na produktu zakoupeném u nás vyskytla nějaká závada. Pokusíme se vám pomoci, aby pro vás byl průběh reklamace co nejhladší. 

Obal zásilky poškozený při přepravě

Zásilku přebíranou od dopravce důkladně zkontrolujte. Pokud zjistíte, že je její obal viditelně narušený (děravý, promočený, výrazně promáčklá krabice apod.), požadujte po dopravci, aby poškození uvedl v průvodní dokumentaci zásilky (předávacím protokolu, přepravním listu apod.).

Takto poškozenou zásilku můžete rovněž odmítnout převzít. O tomto problému nás zároveň prosím informujte, a to nejlépe e-mailem na adresu info@home-doctor.cz.


Poškozený produkt po rozbalení

V případě, že je obal v pořádku, ale po rozbalení zásilky zjistíte, že je výrobek poškozený, vyfoťte prosím celý balík i konkrétní poškození. Fotky nám do druhého pracovního dne od převzetí zásilky zašlete na adresu info@home-doctor.cz spolu s číslem objednávky nebo číslem faktury. Se zásilkou pokud možno dále nemanipulujte a vyčkejte na informace od nás.

Pokud jste využili služeb České pošty, škodu na zásilce můžete také reklamovat vy sami. Stačí zásilku přinést do dvou pracovních dnů od obdržení na kteroukoli pobočku pošty.


Vaše právo na reklamaci objevených vad

Jako spotřebitel máte 24 měsíců od převzetí produktu možnost reklamace pro případ, že by se na produktu od nás objevila nějaká závada nebo by produkt neměl něco, co by mít měl (např. chybějící funkce nebo příslušenství). V případě nákupu na firmu je tato doba 12 měsíců.

Na některé produkty v našem e-shopu může být poskytována prodloužená záruční lhůta podle podmínek konkrétního výrobce či dovozce, se kterými se prosím seznamte.


Co je potřeba dodat pro úspěšné zahájení reklamace

  • Pokud jsou produkt nebo jeho součásti znečištěné, očistěte je prosím. Případnou vodu v produktu důkladně vysušte. Znečištěný produkt nemusíme z hygienických důvodů do reklamace přijmout.
  • Produkt pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Nemusíte ho dodat v původní krabici, ale obvykle je pro přepravu ideální, zvlášť pokud jste si ponechali i polystyrenové či papírové díly sloužící k zabezpečení produktu („vycpávky“).
  • Má-li produkt více částí nebo příslušenství, zabalte vše, i kdyby se závada projevovala jen na jedné části. Může být důležitá k vyzkoušení produktu během opravy. Výjimku tvoří přístroje na úpravu vzduchu, které můžete do reklamace poslat bez filtrů.
  • Kromě samotného reklamovaného produktu nám prosím dodejte doklad o jeho nákupu. Pokud třeba nemůžete najít naši fakturu, bude stačit jakýkoli jiný doklad, ze kterého je zřejmé, co a kdy jste u nás zakoupili.
  • Nezapomeňte nám dodat popis vady a kontakt na vás.
  • Vše prosím zašlete nebo dovezte na naši adresu:
    CM Trade Via
    Reklamační oddělení Home Doctor
    Jundrovská 31
    624 00 Brno
  • Pokud nám produkt posíláte, balík doporučujeme pojistit na hodnotu produktu.

→ Může se hodit: Vzor formuláře pro reklamaci


Vyřízení reklamace jde obvykle rychle

O přijetí vaší reklamace vás informujeme. Na její vyřízení máme dle zákona až 30 dnů od vašeho oznámení. V drtivé většině případů však posouzení vady a náprava trvají mnohem kratší dobu. Kdyby naopak hrozilo prodloužení reklamačního řízení (např. kvůli opravě u zahraničního výrobce), dohodneme se na tom s vámi.

O tom, že je vaše reklamace vyřízena, vás informujeme e-mailem, SMS nebo telefonicky. Pokud jste nám produkt zaslali, i my vám ho zašleme. Také vám dodáme písemný doklad s výsledkem reklamace a dobou jejího trvání.

Bude-li vaše reklamace vyřízena jako oprávněná, proplatíme vám poštovné, které jste zaplatili, když jste nám reklamovaný produkt posílali. Stačí nám po ukončení reklamace zaslat podací lístek (lze i naskenovaný e-mailem) spolu s číslem vašeho bankovního účtu.

Máte-li jakýkoli dotaz nebo dodatečnou informaci k probíhající reklamaci, můžete nám je poslat na info@home-doctor.cz. Do zprávy prosím uveďte číslo reklamačního protokolu. 


Kdy bude vaše reklamace neúspěšná

Občas se stává, že závada vznikne kvůli vašemu nesprávnému zacházení s produktem ‒ typicky byl používán v rozporu s návodem k obsluze nebo byl umístěn do nevyhovujícího prostředí. Za takové vady pochopitelně neodpovídáme a nemůžeme je v rámci záruky zdarma odstraňovat.

Na dárky a jiné bonusy, které od nás získáte k zakoupenému produktu, se možnost reklamace nevztahuje. 

Ohrožuje vás nadměrná vlhkost vzduchu v interiéru? Pomůže vám odvlhčovač

03.10.2024

Zjistěte, jak odvlhčovače chrání váš domov a zdraví, a proč je právě teď ideální čas na jeho pořízení.

Objevte kouzlo kosmetických zrcátek s LED osvětlením od značky Lanaform

02.08.2024

4 důvody, proč jsou kosmetická zrcátka Lanaform mezi ženami tolik oblíbená.

Moc nízký, nebo moc vysoký? Krevní tlak a jeho správné hodnoty.

29.04.2024

Pravidelné měření krevního tlaku by se nemělo týkat pouze seniorů a starších lidí. Stálý přehled o jeho...

Jak správně měřit krevní tlak? Určující jsou průměrné hodnoty za delší dobu

02.04.2024

Měření krevního tlaku, zvlášť pomocí automatického krevního tlakoměru, je velice snadné. Nezapomeňme...

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

NGYxN